Конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжност „системен администратор“ в звено „Информационно и техническо обслужване“, Обща администрация.

ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА-ПЛОВДИВ ОБЯВЯВА конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжност „системен администратор“ в звено „Информационно и техническо обслужване“, Обща администрация.

Изискания за заемане на длъжността:

1. Общи изисквания: Кандидатът да е лице, което:

  • е български гражданин, гражданин на друга държава-членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  • е навършило пълнолетие;
  • не е поставено под запрещение;
  • не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
  • не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл.340а, ал.2 от ЗСВ;
  • притежава образование: минимум висше с образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ в областта на компютърните системи и информационни технологии;
  • трудов стаж: не по-малко от 3 години;
  • професионален опит в областта на компютърните системи и информационни технологии.

2. Специфични изисквания:

  • познания по мрежови и информационни системи, инсталиране и поддръжка на MS Windows, Windows Server, MS Office;
  • опит в областта на информационните технологии;
  • лични делови качества: инициативност, оперативност, комуникативност, способност за работа в екип, способност за работа при кратки срокове.

Описание на длъжността: Системният администратор подпомага административния ръководител и съдебния администратор при въвеждането и поддържането на информационните системи, в събирането и обобщаването на статистическата информация; отговаря за програмното обезпечаване и техническото състояние на компютърната и друга офис техника; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за  актуализиране и усъвършенстване на системите и др. 

Необходими документи:

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в конкурс в 30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.Към заявлението се прилагат: Подробна автобиография; Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава-членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставен под запрещение и не е лишен от правото да заема определена длъжност; Заверен препис от диплома за завършено образование; Заверени преписи от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит; Медицинско свидетелство за работа; Други документи, удостоверяващи квалификация и опит, по преценка на кандидата. От кандидатите не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.

Декларация по чл.92, ал.1 от ПАПРБ се попълва от лицето избрано в конкурсната процедура.

Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът ще се проведе от комисия, чийто състав се определя с отделна заповед по реда на чл.96 от ПАПРБ.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността. Допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Оформя в протокол решението си относно допускането на кандидатите за участие в конкурса и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати.В списъка на допуснатите кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от оповестяване на списъка, началния час и мястото на провеждане на конкурса.В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им. Списъците се подписват от членовете на комисията и не по-късно от 7 дни след изтичане срока на подаване на заявленията за участие в конкурса се поставят на общодостъпно място на таблото за обявления в сградата на прокуратурите в гр. Пловдив, пл. ”Съединение” №3, ет.6, както и на интернет страницата на Окръжна прокуратура – Пловдив https://prb.bg/opplovdiv/bg/karieri. Писмено съобщава на недопуснатите кандидати съображенията за отказа, като изрично се посочи възможността за възражение до административния ръководител в 7-дневен срок от съобщаването му. Конкурсът ще се проведе на три етапа.

Първи етап – писмен тест. Кандидатите решават тест, съдържащ въпроси свързани с инсталиране и поддръжка на MS Windows, Windows Server, MS Office, поддръжка на Web-приложения, работа с база данни, техническа поддръжка на компютърна техника, поддръжка на компютърни мрежи. Всяка писмена работа се преглежда от комисията, която поставя оценка по шестобалната система, според броя на верните отговори.

Втори етап – практическа задача. Допускат се кандидати, чиято оценка от първи етап /писмен тест/ е над 4,50 вкл. Чрез поставената практическа задача се цели установяване на придобитите практически умения относно констатиране и отстраняване на хардуерни и/или софтуерни проблеми в работата на компютърна конфигурация.

Трети етап – събеседване. Допускат се кандидати, чиято оценка от втория етап /практическа задача/ е над 4,50 вкл. При събеседването, кандидатите се оценяват по следните показатели: познания в областта на информационните технологии; познаване на Етичния кодекс на съдебните служители и Правилника за администрацията на Прокуратура на Република България; професионална мотивация за работа в ПРБ.

Окончателната оценка от конкурса се формира като средноаритметичното число от получените крайни оценки от трите етапа.

В 3-дневен срок от приключване на конкурса, комисията представя на административния ръководител протокол от проведения конкурс и документите на класираните кандидати.

Със заповед, административният ръководител на Окръжна прокуратура – Пловдив, определя лицето класирано на първо място, за спечелило конкурса.

Място на подаване на документи: Служба „Регистратура, деловодство и архив“ на Окръжна прокуратура – гр. Пловдив, намираща се в гр. Пловдив, пл. “Съединение“ №3, ет.6, стая 618, където ще е на разположение длъжностна характеристика за запознаване на кандидатите.

Цялата информация във връзка с конкурса /протоколи от работата на комисията, списъци и други съобщения/ ще се оповестяват своевременно в Интернет – страницата на Окръжна прокуратура – гр. Пловдив и на таблото за обявления в сградата на прокуратурите в гр. Пловдив, пл. ”Съединение” №3, ет.6.

 

Обявата е публикувана във в-к „24 часа“ брой 36 от 12.02.2024 г.

Прикачени документи

19 Март 2024 г.
Обновление

С П И С Ъ К

на допуснатите кандидати до участие в конкурса за заемане на една щатна бройка за длъжност „системен администратор“ в звено „Информационно и техническо обслужване“, Обща администрация

 

  1. Юлиян Станчев
  2. Соня Турийска
  3. Калоян Кърпаров
      

Първият етап – писмен тест ще се проведе на 15.04.2024 г. от 09:30 часа в заседателната зала на етаж ІІ в сградата на Прокуратурата в гр. Пловдив, пл. ”Съединение” №3.

Кандидати, чиято оценка от първи етап /писмен тест/ е над 4,50 вкл. ще се допуснат за участие във втория етап - поставяне на практическа задача, който ще се проведе на 15.04.2024 г. от 14:00 ч.

Кандидатите да носят документ за самоличност.

 

КОНКУРСНА КОМИСИЯ:

15 Април 2024 г.
Обновление

ПРОТОКОЛ

От заседание на комисията кандидати до участие в конкурса за заемане на една щатна бройка за длъжност „системен администратор“ в звено „Информационно и техническо обслужване“, Обща администрация.

 

Днес, 15.04.2024 г., комисията за провеждане на конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжност „системен администратор”, назначена със Заповед ОП № 57/14.03.2024 г. на Окръжния прокурор – гр. Пловдив проведе първи етап – писмен тест.

Писменият тест беше изготвен от комисията и включва 30 въпроса свързани с инсталиране и поддръжка на MS Windows, Windows Server, MS Office, техническа поддръжка на компютърна техника, поддръжка на компютърни мрежи.

Всеки въпрос с правилен и пълен отговор носи 2/две/ точки, за непълен отговор 1 /една/ точка, като максималния брой точки е 60 /шейсет/.

Времетраенето на писмения тест беше 1 астрономически час.

Всяка писмена работа се прегледа от комисията, която постави оценка по шестобалната система, според броя на верните отговори, носещи съответните точки, както следва:

Оценяване І етап

Оценка

Брой точки

Отличен (5,50 – 6,00)

от 53 – до 60

Мн. добър (4,50 – 5,49)

от 38 – до 52

Добър (3,50 – 4,49)

от 23 – до 37

Среден (3,0 – 3,49)

  от 15 – до 22

Слаб (2,00 – 2,99)

от 0 – до 14

 

Въз основа на така посочените правила и след проверка на предадените писмени тестове от кандидатите, комисията постави следните оценки:    

оценяване І етап

 

Име 

Общ. бр. точки

Оценка

1

Юлиян Станчев

42

4,80

2

Соня Турийска

27

3,80

3

Калоян Кърпаров

36

4,40

 

Съгласно предварително обявените правила, комисията допуска до следващ етап на конкурса – практическа задача кандидати издържали теста, с оценка не по-малка от мн.добър 4,50 /включително/, както следва:

  1. Юлиян Станчев

Вторият етап от конкурса практическа задача ще се проведе  на 15.04.2024 г. от 14:00 часа в заседателната зала на етаж ІІ в сградата на Прокуратурата в гр. Пловдив

Кандидатите, допуснати до втория етап от конкурса, следва да удостоверят чрез документ /лична карта, свидетелство за управление на МПС, паспорт/ самоличността си.

 

 

                                                               КОНКУРСНА КОМИСИЯ:

 

 

15 Април 2024 г.
Обновление

ПРОТОКОЛ

От заседание на комисията кандидати до участие в конкурса за заемане на една щатна бройка за длъжност „системен администратор“ в звено „Информационно и техническо обслужване“, Обща администрация.

 

Днес, 15.04.2024 г. в 14,00 часа, комисията за провеждане на конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжност „системен администратор”, назначена със Заповед ОП № 57/14.03.2024 г. на Окръжния прокурор – гр. Пловдив проведе втори етап – практическа задача.

Поставени бяха три  практически задачи, свързани с отстраняване на хардуерен и софтуерен проблем /max бр. т.30/ , настройка на мрежов принтер/max бр. т.14/ и обработка на данни в Excel /max бр. т.16/. Като максималния брой точки е 60 /шейсет/.

Времетраенето на практическият изпит беше 1 астрономически час.

Оценката от етапа се сформира според броя на събраните точки, получени при изпълнение на практическите задачи, както следва:

Оценка

Брой точки

Отличен (5,50 – 6,00)

от 53 – до 60

Мн. добър (4,50 – 5,49)

от 38 – до 52

Добър (3,50 – 4,49)

от 23 – до 37

Среден (3,0 – 3,49)

от 15 – до 22

Слаб (2,00 – 2,99)

  от 0 – до 14

 

Въз основа на така посочените правила допуснатият до втория етап кандидат, получи следните резултати:

 

Име 

Общ. бр. точки

Оценка

1

Юлиян Станчев

7

2,46

 

Съгласно обявения регламент за провеждане на конкурса, до следващия трети етап (събеседване с кандидатите) се допускат кандидати издържали втория етап - практическата задача с оценка не по-малка от мн.добър 4,50 /включително/.

С оглед оценката на единствения допуснат кандидат от проведения втори етап, комисията взе решение, че същият не следва да бъде допуснат до трети етап от конкурса и не насрочва дата, час и място за провеждането му.

Във връзка с невъзможността за приключване на конкурса, комисията взе решение да предложи на административния ръководител на Окръжна прокуратура гр. Пловдив същият да бъде прекратен, поради липса на кандидати допуснати до третия етап.

 

 

                                                               КОНКУРСНА КОМИСИЯ:

17 Април 2024 г.
Обновление

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

Уведомяваме всички заинтересовани, че със Заповед ОП № 83/16.04.2024г. на Административния ръководител на Окръжна прокуратура гр.Пловдив, конкурсната процедура за заемане на 1/една/ щатна бройка за длъжността "системен администратор" в звено "Информационно и техническо обслужване", Обща администрация в ОП Пловдив, е прекратена на основание чл.98 ал.1 т.3 от ПАПРБ, поради липса на класирани участници.